kenape ek ???

hye , assalamualaikum semua !
hurmm :( hari nih sgt2 lah sedey .
tak taw nak wat mcm mne , tpi , dgn dye steady jer , taknak ckp lah yg aku sedey , mcm mnggedik plak ,
errr !
kenape ek ?
tak tahu lah , kalau dlu dgn janda hang tue bukan maen berbagai2 lah bg kan ??
oke fine aku ta ksah , tpi kenape ngn aku hang mcm tak suka jer ek ?
aku terasa lah ,(pengakuan berani)
hang bukan tak taw aku sayang hang , tpi kenape ek ??
ermm , dah lah , aku malas nak runsing2 kan kepale hotak dgn masalah mcm nih , suke hati lah , aku tak kesah , hang sayang aku or tak itu terpulang lah ...sory sebb aku terlalu kasar dgn hang , sebb aku dah tak tahan nak simpan semua bende2 yg karut mcm nih , so aku terpaksa berkasar jugak , i'm so sorry babe !

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...