#:Aku stalker terhebad :





halo-2 !
selamat pagi and good morning for all ..
hehe (:
'AKU STALKER TERHEBAD'


sape yg bernaseb baek yg di stalker tue?
that's my own secret ..
rase happy gila yg tak terhingga bile da dapat ape yg aku nak .
firstly aku saje-2 je nak google nme-2 tue.
dan akhirnye , 


YAHOOO !
google dah pertemukan aku dgn ape yg aku nak .
hahaha ...
tak sangke jugak dapat jumpe . 
huahua ..
mntak maaf laa ek , 
ko harap aku ta jumpe , 
tpi skrang aku stalker terhebad laa .
hahahah..


SEKIAN ..


bila ada yang sygg, jgn lukai hatinya. bila ada yg cinta, jgn kamu titiskan air matanya. Bila ada yang menanti, pastikan kamu kembali. Bila ada yg setia, lakukan yang sama. Bila dia pergi, pergilah kejar selagi merasa dia b'erti. Kerana bila dia tiada disisi kamu akan sunyi dan sepi :)







0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...