#: KALAU LAH KAU MANUSIA :

Assalamualaikum 
pembuka bicara !

mood:bengang+sedih :(

hello readers !maaflah , entry kali nie agak sedih jugak laa. hehe , tpi bg korang tak tahu laa sedih or tak kan , sebb korang tak rase ape yg aku rase sekrang taw ! hehehe ..

act , ape yg aku nak cite nie pasal phone aku yg tak abes-2 nak buat hal and bg aku runsing , haish !.ade phone sendri  kne kidnap plak , so , skrang pakai phone pnjam , memg sedih :( . hahaha
phone nie plak buat hal jugak,tibe-2 mampos and tak maw hidop-2 dah,itu yg buatkan aku runsing gile .
pegy mampos lah kau wahai phone.hahaha

haish ! henset oh henset , klo ko manusia dah lme aku hempuk kpale ko dekat mne-2.nseb baek ko tue bukan manusia , so , ape yg aku mampu buat,campakkan ko and biarkan ko bersepai , hahaha , itu je jalan selamat and untuk memuaskan hati aku dekat ko lah . hahaha

klo lah aku anak dato'+tan sri+perdana menteri , oke jugak laa kan , sekali ipad 2 + galaxy tab , memg belagak habes aku nie haa nnti , huahua ..itu still bole sabar , 
yg aku tak bole sbar nye kan pasal elaun aku nie , bnile laa nak keluar , cepat lah skit wahai elaun .. 

semantare nak dapat phone baru(entah bile?berangan),bie saye suh gune phone dye dulu , haha , thanks bie , sorry ek , sebb tak hbes-2 mnyusahkan awak , huhu ..klo awak takde .. hurmmmmm , sedih :(

okay lah , tak tahu nak ending mcm mne , punye bnyak menaip , so , da blurr untuk ending , so , stakat ini aje lah ye , byebye ! hehe

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...