suke tapi takut !

Assalamualaikum ..
selamat pagi semua ..
sehat tak nie ??
yg tak sehat tue pi mkn ubat ek.
ceh,pandai2 suh org mkan ubat , 
yang aku nie susah sgt nak mkan ubat kan bie .
Hahaha .

Suke Tapi Takut ! Hikhik 
gedik nye aku nie haa ..
pg td baru dpt topap 3 hinngit , 
dye topap kan , 

yg bengang nye , klu topap je mesty kne telan 3 hinggit .
free-free je maxis makan duit aku , 
*bengang nie 
so now tinggal 96 sen , hikhok sungguh laa haih !
sape tak bengang kan , 
topap je kne tarik .
terbakor jer ...
Grrrrr !

saye kne marah :(.
saye takot ,hikhik
tapi saye suke dye marah.
Hehe..
Sweet mehh !
muke serious ckap ang .Haha
dgn memek muke nye kan .
Pergh ! dah taw dye marah ,
walaupun tak dapt tngok muke bengang dye tue , 
tpi aku dapt byang kan ,
 *jgn marah,jgn terase*
Muah siket kat pipi *Emmmuuuahhhh !
act,dye marah bukan ape , dye dah suh aku kol maxis , tpi tak kol jugak
tak taw nak ckap ape , Hahaha
entah2 lastly dye suh aku tukar sim baru ,
tidakkkkk !
sayang kowt sim nie , heheh
klu hilang je trpakse tukar kan . 

okey la, itu je pun , Hahaha , saje nak memperbnyakkan post ,Hahaha

p/s:Bie i'm really2 sorry sebb tak dgr ckp u,Hehe
jgn marah2 taw . takut , tapi suke , Hikhik













0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...