mase lapang :)

hye korang !
da lme ta update blog nih haa ,
semnggu tnggal ni haa ...
okay ! act , takde ape nak story ,
ta update blog nie sebb merantau jauh nun ke klang..
hahaha ... bukan taknak update , tpi malas , bnyak story
tpi takde idea nak type ..hahaha
*ape aku mrepek nih ..
okay ! td tngok ulangn AIM ..
trdengar lagu axl's-kulah kekasihmu..
hurmmmm , tibe2 plak tringat kat
AZRUL HANAFI BIN MANSOR ..
*exboyfriend aku lah weh .
act,aku pnggil dye jmey jer..
lelaki pling tak gune yg aku penah jumpe , Hahaha
padan muke ko jmey..
sampai skrang aku tak lupe ape ko penah buat kat aku ..
memg lahanat lah ini mamat..
okay , stop it !

haa ! korang dah tngok shark night ??

perghh ! memg best habes laa nak habaq ...
mule-2 tak taw jugak nak tngok movie ape..
last2 aku pilih shark night jer ,
memg tak rugi pun ...
hahaha,menakutkan jugak tngok shark tue ..
err ! aku dalam tue da mnjerit2 dah haa , nseb tngah bsing , so aku pun jerit sekuat hati ,
hahahaha,
*agak memalukan jugak ..
enjoy weyh ..Hahaha ..

emmm , lgi satu cite alamak toyol ...

korang da tngok ??
hahaha , drpd stat aku msuk ,smpai laa habes cite tue rse nak gelak jer ..
memg ngekek tak hbes2 tngok cite tue , hahahaha
lepas nie nak tnggu aku bukan tomboy kuar lak ,


nak pegy tngok ,
tpi dgn sape ??entah laa .. Hahahaha
okay !byebye !




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...