wedding anganku musnah

Assalamuaalaikum and hye to all my silent readers 
act , dah lame tak update blog pink nie , 
busy okay ! Haha :D
busy mngemas rumah yg tak dikemas kemas , ha ! mcm mane tue ek ?
pandai2 pikir laa , hehe 
hurmm , biase lah kan , nak kenduri , for sure bnyak keje .
pergh ! semnggu before kenduri pun aku dah sakit2 , tapi watlek je laa kan 
*poyo konon, bajet kuat sangat leteww (Y).hehe
korang tahu ape duty aku time wedding day nnti ?
persiapan makanan pengantin .
ala-ala masterchef lah konon nye , HAHA :D
giler bapak lah aku terkejut , tak penah2 pulekk aku masak hidangan pengantin weyh , 
nak tak nak , kene jugak lah kan , sebab dah diberikan tugas .
masing2 ade tugas sendiri , 
okay aku tak kesah lah sume tue , lepas dah pun hari nye .








ha kau , merah dak ?? sakit mata eh . 

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...