Bangga diri :)



Assalamualaikum , Hye 
Selamat pagi satu malaysia .
okay ! act , entry kali nie just nak share tentang header je laa , 
takde benda pun sebenar nye , okay ! 
untuk pertama kali nye aku done edit header aku sendri , 
first time aku buat header sendri okay !
*bngge laa jugakk :)
wlupun tak secantik mcm header korang , syukur alhamdulillah sebb aku dari tak taw ape2 ,
 and aku slow2 tengok tuto yg ada , atlast , 
jeng jeng !!
tengok laa header aku tue , wink wink ^^
walaupun tak cantik , but simple and nice kan ??
aku sukaaa . wee ~
thanks laa kepada bloggers2 yg berkongsi ilmu tentang blog nie and bnyak bg tuto, 
dari situ laa bnyak aku blajar .
drpd hampa jugakk laa aku dpt buat header sndri .
okay  !nak tahu aku edit pkai ape ?? ha ! 
pakai photoscape jer pun . haha 
tapi photoscape nie takde transparent taw .
yg aku buat transparent nie guna Gimp2.6 .
apekejadah nye Gimp 2.6 pulakk tue ??
haa ! mula2 aku pun mcm tue laa , bila da blajar sikit2 .
okay aku fahamm !!
nak kate aku nie celik it jugak laa en ??
*okay !perasan . :D
haa ! nasihat aku kepada yg belum menjadi untuk buat header korang sndri ,
jgn cepat mngalah yea kawan2 , biar kita tak tahu apa2,
biar kita blajar dari bawah , and last tengok sendri hasil korang !
mesti laa bngga en dapat buat guna air tangan sendri . hehe 
seriously aku bngga gilaa !
okay sorry jugakk kepada yg penah aku mnyusahkan dri korang buat header untuk aku .
sekarang aku dah pndai ! bg aku, hasil yg sangat2 memuaskan , yeahh :D 
bagi sape sape yg TERbace entry nie , 
kalau ade idea and nak suggest kan ape2 amat dialu-alukan taww !
Tak pandai *Blushing sikit !




-THE END-




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...