GAME OVER :(

Hye , Selamat Malam reader's :)
GAME OVER ♥ .akhir nye tak sempat jugakk aku nak teruskan sampai anniversary yg pertama , tak sempat wehh !! lagi 3bulan jer , huhu , At last u sebut jugakk perkataan yg paling sensitif dalam setiap hubungan kan ?? korang taw ape ?? PUTUS !! tue laa perkataan yg gila gila sensitif right ?? hurmm , walaupun hati nie sebakk , tapi aku still boley chill . oh nooo , u cakap i takde prasaan sedih ?? power betul boley tahu perasaan i , mesty laa sedih weh , tapi aku jer tak nak tunjuk aku sedihh , takpe , aku redho dgn pemergiann dia . tue keputusan dia , aku terima je laa , aku tak boley buat apa2 , nie semua salah aku , aku yg buat hal , aku yg tipu , semua aku , terima kasih sebb selama nie u da bnyak keluar duit untuk i , i rase klu i kerja pun , belum tentu setahun gaji i boley ganti semua tue , i mntak halal semua tue yea , betul jugak ape yg u buat skarang nie , sebab makin lame u dengan i , maybe makin sakit hati , and maybe jugakk boley jadyk barah hati , hehehe , okay , main2 jer . Seriously i sayang u , even tak smpai setahun , just 10 bulan kite bersama i appreacite sgt2 .u taw tak i teringin nak anniversarry ?? u taw itu kan ?? and u sendri nak bnde yg same kan ?? hurmm , i terima takdir nie dengan hati yg ikhlas , HATI IKHLAS PASTI DIBALAS :)  sumpah aku sedih , i mntak maaf sangat sangat sebb tak boley jadyk yg terbaik untuk u , Mintak maaf sangat sangat . i takkan lupakan u and kenangan kita :( .Lepas nie dah takde lagi org yg nak caring pasal aku , semua dah takde , i harap u takkan lupakan i , and jage diri baik baikk taw . i akan selalu ingt u . walaupun kita da PUTUS , kite still boley jdyk kawan mcm biase kan ?? and i harap u pun mcm tue . i takkan lupe at first yg kite kenal , orang cakp cinta muka buku , yess ! kami starting from facebook nie jugakk , thanks sebb dah temukan org yg sangat sangat sweet bila bersama , dan berakhir mcm tue jer , Actly , dah lme tak meet , 3 bulan mcm tue laa , aku jnji 2bulan jer , tapi da terlebih . hikhik , sorry sayang ! i tak penah nak mungkir janji , tpi u pun tahu kan sebab sebab yg kite tak boley meet buat masa sekarng ??  i harap u faham , and u boley maaf kan i lepas ape yg bru keluar dri mulut i tadi , i mntak maaf :( 


p/s: cinta tidak selalu bersama jodoh , Tapi jodoh selalu bersama cinta  



:131: stop sayang awak

:86: stop berharap dekat awak

:face26: stop menunggu kehadiran awak

:36: stop untuk segale-galenye

:33: thank sebab :face56: awak pernah hadir :face22: dalam diri saya :face13: thanks :face33: sebab pernah sayang saya :face48: thanks awak :face28: tok tarikh nie 1/4-15/1 :42: mesti saya :40: akan rindu dekat awak
:39:

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...