private and confidential

Hai semua ! 
selamat malam , Heee 
da lme kan tak menaip kat blog nie ?
fuhh fuhh ! dah brsawang dah nie ..
rase rindu pulak nak brcerita ,tapi takde cerita untk korang .
at least ade jugak aku luangkan mase dekat page nie kan ?? Hmm , 
okay taknak cerita pnjang lebar , ckup sekadar nak bgitahu aku bahagia .
'Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih'..
ewahh ! kemain lagi ayt nye tue . 
ape yg keruh and ape yg jernih ??? Heee ,
dah start mnggatal pulak aku nie haa . Hahahaha :D

Hmm , hati nie rase was-was laa , betul ke keputusan aku nie ?? 
aku memilih si tett .........
eh , takde laa , hal lain laa . saje bg gimik skit .
kau ade boyfriend ?? Ah ! kesah pulak aku kan ?? hahaha
kau bahagia ?? aku pun bahagia jugak , 
dalam senyap2 hati dah dimiliki , cewah !!!
since form 3 ..... Lalalalala

ckup laa dah tahu skit2 kan ?? tak perlu nak cerita bnyak2 . Haha
12 Feb 2012 ... (ditaken)
Auww auwww ! memg laa happy , tapi tak sehappy korang .
aku yakin , insyaallah dia boley jge aku dgn baikkk !
tapi , klu takde jodoh aku redho .
'kumbang bukan seekor , bunga bukan sekuntum'
ye dakkk ??? Hee .. 
korang yg dah couple2 tue jaga laa couple korang elok2 ek ,
 hargai dia sebaikk yg mungkin taw .
aku dah tak snggup ditinggalkan dah , 
sumpahh sedih !!! 

awak awak !awak study rajin2 taw , kite selalu doakan awak kat sini , 
kite akan cuba jadi yg terbaikk untuk awak .
yg pling penting , jgn lupa urusan dengan allah .
awak taw kan kite happy dgn awak ?? dah masuk 5tahun kite kenal ,
tak sanggup nak tnggung derita nie sorg2 lg . 
 bile kite ckp kite kurang kasih syg klu awak tnggal kan kite awakk marah ,
 sebb awak ckap kasih sayang awak untuk kite jer , wahh ! sangat terharu tahu takk ??
hope sume tue takkan hilang yea .

I LOVE YOU DEAR !





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...