Rindu mase dulu dulu :)


Dulu waktu awak dengan saya , awak di hati saya and saya dihati awakk , masing2 saling sayang menyanyangi kan ? lepas dah break , gf awak marah2 saya , maki2 saya sedangkan ape yg saya katakan itu betul kan ?  sekarang baru awak tahu erti penyesalan , saya tak dpat lupakan awak time kite couple dulu , awak seorang yg sangat sweet , serious , saya beruntung dpt org yg macam awakk , sangat2 sweet , tapi bila lepas saya habis sekolah , hubungan kita putus mcm tue je kan ? hanya sorang kawan yg saya sayang tahu segale isi hati saye mase tue , dia sorang je yg faham , and tak perlu saya nak mention nme dia kat sini , sebb saye tahu awakk pun mesti tahu sape org tue kan ?? kemane2 mesti saya dgn dia , ape2 pun mesti dia dulu yg saya mngadu .  okay , mula2 saya tak dapat terima semua tue , tapi saya fikir ,  itu kebahagiaan untuk awakk , saye rela awakk pergi sedangkan hati nie still tak dapat menerima ape yg jadi , awakk , saya nak ckap terima kasih kat awakk sebb awak penah bagi saya kasih sayang walau pun secara diam diam kan ? saya sangat menghargai diri awakk , terima kasih lagi sebb  awak mampu berthan dgn sikap saye selme 2tahun lebih kite kenal .  kenape sekarang awakk slalu tnye saya tentang kisah kita yg dulu yg telah sekian lme terbiar mcm tue jer ?? awakk , please jgn tnye saya soalan mcm tue lagi okay , saya dah tak penah ingt dah mse tue , klu awakk nak tahu , time tue second time saya kena maki dgn gf org , padahal saya tak tahu yg awak dah ade gf mse tue , sumpah ! saya tak kan lupe kenangan tue .2 tahun lepas saya ade terfkir nak block awakk sebb saya dah tak tahan dgn makian dri gf awakk , tapi bila bnde tue dah lupus dlm otak saya , saya buat keputusan untuk approve awakk balik , Ya Allah , betapa lembut nye hati saya nak menerima awakk dlm hati saya , and skrang kite boley jadi sebgai seorg sahabat yg baikk kan ?? awakk tolong jgn cerita lagi kisah silam kita ek . awakk , saya dah pun maafkan awak , awakk jgn risau okay ! marah saya nie tak lme pun sebenar nye , cuma ego yg lebih , awakk maaf sebb saya belum terbuka hati nak terima awak semula , kalau ade jodoh kita maybe . Heeee .

#Ini semua adalah kisah benar yeah , semua nie just nak ingtkan kenangan yg sangat2 sweet .

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...