#Pemergiannya amat dirasai

Assalamualaikum .
selamat petang :)
Al-Fatihah 
kepada Muhammad Nazhif yg mngalami kemalangn teruk 
dan meninggal dunia di Hopspital Raja Permaisuri Bainun Ipoh,
pemergiannya amat dirasai oleh semua org yg mngenali nye.
trase sedih bile dye dah takde,
dulu slalu kacau aku on9,tpi,dah takde lgi,
last jumpe dye kat j.j.dye nak sngt jumpe aku , 
tpi,aku malu,then terus lari.
babe ! aku mintak maaf kat kaw .
aku doakan kaw tenang disane,
sudah tibe msenye untuk kaw pergi jauh,
kami redha dgn ketentuan yg tuhan beri .
walaupun kaw dah pergi,namun,kaw masih hidup di hati kami semua.
sedih bile aku tahu kaw dah takde.
entah hati aku rse sgt khilangn kaw,
wlupun kite dah lme tak jumpe,tpi aku akan slalu ingt ko ..
pemergian ditangisi,terima kasih nazhif kaw sahabat terbaik.
al-fatihah pada arwah.
semoga rohnya dicucuri rahmat
dan ditempatkan dgn orang-2 yg beriman.
Amin !

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...