#::Love him ::



Assalamualaikum :)
hye peeps ^_^
jam skrang mnunjuk kan pkul 2.40 pg
itu mknenye aku tak bole tido , 
so , ini laa koje nye haa , bukak lappy , and update ape yg ptut ,
ape yg aku nak cite nie mybe bg hampa bnde mcm gini pun nak bgtaw , 
tapi lntak pi kat aku laa, ade kacau hampa ke ??

org tngah bhagie, mesty nak update smething yg best kan ?
tngok bile gadoh nnti , maki memaki bagai lah . 

firstly,thanks kepada si hensem sebb teman aku text.
hehe , wlupun awak mngantok,tpi saye suh awak text jugak kan,
sian nye  :( ..

saye tertarik dgn kate-2 awak mse dpt text dri awak yg mngatakan
mcm nie ..
'i syg kan u sebb terikat dgn hati u,dgn perwatakan u yg selalu wat i tersenyum,tpi gadoh-2 mesti la still ade kan,kalo takde,bukan cinta kan,belum pernah ade cinte didalam khidupan manusia disaat bhagia tanpa air mate :)'

kate-2 awak buat saye terharu bie , thanks sgt sebb awak hadir dlam life saye,
terima kasih Ya Alah sebb mempertemukan aku dgn seorng yg sgt istimewa untuk aku ,
kehadirannya sgt membahgiakan setiap hari-2 aku wlupun bnyak halangan diantara kami,
permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah.
Amin !

 ♥ ㄚ◯∪ !
Nurshahid !

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...