#Materialistik nye perempuan

Assalamualaikum semua :)
Selamat Pagi .
ari nie off to class, hehe
 mse kosong aku diisikan untuk mengupdate entry2 yg terbaru.

okay!semlm dok belek kat News Feed,then ade trjumpe yg ini


Hahaha,act, dah ramai bloggers buat entry pasai prempuan nie,
so,aku pun mcm tringin jugak nak buat entry pasai nie
 wlupun ayt aku tak de laa sehebat yg disangke,hehehe

cube korang bce ape yg dye ckp?woow!memg materialistik kan prempuan nie.
'Dia hanya ada motor je mana ada standard dating naik moto'
itu lah ayt dye yg agak kurang asam skit.
hurmm,mcm nie pun ade kan?
hey deyy !klu kaw dpt yg load pun bhagie ke hidup??
klu bhagie alhamdulillah lah kan.
nak buat mcm mne klu dah jdoh kite just ade motor.
takkan nak cerai semte2 si lelaki tue hnye ade moto and takde harte bnde.
klu kaw tip top tak pe lah nak dating naek flight pun ta kesah.
org akan kate bnyak songeh plak prempuan nie.
hurmmm, entah laa,
dulu,aku pun ade perasaan mcm tue,bile dipikirkn balek smpai bile kan.
sebb aku pun bukan nye anak load sgt,Haha,
bukan nye takde perasaan mcm tue,ade jer.
sume prempuan ade,tpi,klu kite syg dye,
takkan sebb dye ade moto kite buat kte putus,
memg tak hormat relationship org kte,hehe
memg ade stengah prempuan memilih,tapi,agk2 laa jugak.
jgn nak jge standard sgt lah kan??
klu hampa pun takde laa standard mne,
sebb tue laa kbnyakan lelaki ade yg mrendah dri,
mereka rse dri mreka tak layak bg seseorg prempuan,
sebb dyorang akan pkir yg si prempuan nie kbnyakan nye memilih.
so,untuk si lelaki yg load jgn risau anda tak kan di blacklist dgn prempuan yg mcm nie.
Hahaha,tpi , kesian jugak lah kan.

so,untuk pngajaran bg semua,jgn memilih jodoh kite dgn paras rupe and ape yg dye ade,
tpi,lihat hati nye yg ikhlas mnyayangi dri kite.okay!

p/s:Maaf kepade sesiape yg terase dgn entry aku nie,
bukan untuk mnyindir sesiape,tpi untuk pngajran kite semua.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...