#acc fb untuk meluahkan segale ke ??

Assalamualaikum :) .

memg kadang2 ade jugak yg meluahkan rse bengang.marah,sedih,happy and what dekat acc fb masing2,tpi,smpai bile??ade stengah plak,status dye asyik laa mnulis pasal smeone yg drahsiakan,tapi dikiaskan perasaan tue,haish,tak paham,memg tak bole dinafikan aku sndri ade buat mcm tue,memg khidupan mesti ade gembira,sedih,marah,and macam2 laa kan,tpi,hrus ke bnde tue terjadi??
entah laa kan,no comment ,kite sndri tak bole mnghlang hak msing2 .

act,ape yg nak story nie ade jugak berkait sedikit dgn  tajuk diatas,
hurmm,entah ape punye prangai pun tak tahu,
tpi,bia je la kan,nak stalk blog aku??
so what?? sikit pun tak heran,pegy jlan lah kaw wahai ladies,
hahaha..

ko kate aku yg stalk??hey deyy !
aku pun tak hingin lah nak tngok and busy body hal kaw lah ladies tak gune,hahaha..
bukan ape laa kan,dye aku punye,so,tak slah lah klu aku nak story ape pun kat dye,
haha,kaw kesah??tpi,aku tak pun,hahah,kaw pun ape kurang nye deyy ,
elok2 aku dah tak hangin,bg aku hangin lg dgn kaw kan??
tpi,buang mse plak nak kesah pasal kaw,
so,lupekan!

okay,lain kali jdyk prempuan yg bergune sikit taw,
cakap pakai otak laa deyy !
muke dah cntik,
tpi hati bnyak bruk wo ini orang,
serupa anjing jalanan . 
Hahaah

p/s:Maaf kepada semua yg mmbce if entry kali nie terlalu kasar !

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...