terase sedih gila !


Hye , selamat malam semua ,before nak tido nie ,
aku just nak story skit pasai prasaan aku bile jarang texting and calling dgn dye.
hurmm , entah lah knape prasaan mcm nie bole ade ,
SUMPAH !!
sedih giler , rse mcm ade yg tak kne wlupun sume nye okay !
tpi , please jgn bg aku syak yg bukan2 okay !
taknak sume prasaan tue wujud dalam dri nie.
yes ! memg skrg dye keje pg smpai mlm , then cntinue lg smpai pg esok ,
aku bole paham sume tue ,
tpi ....
memg dah jrang sngat texting dgn dye ,
sorry ! aku memg org yg emosional okay !
ape yg ter skit sume nye cepat tacing..
tpi , aku buat bodoh je lah ,
kawan aku ckp , aku nie
pnyabar and tak suke tnjuk prasaan marah kat org ..
yeke babe ?? entah lah , aku rse tak pun ,
lg aku rse bengang and rse nak balas dendam ade lah
haha , tpi sume tue ade care and bole cntrol dgn baek .
Alhamdulillah ...
wlupun skit hati aku penah tercalar,
aku takkan balas balek ,
sebab ape ??
sebab aku tahu perasaan org mcm mne klu kite ckp mcm2 kt dye.
just org tue yg tak reti nak memahami perasaan sesame manusia.
tak ke dye rse sket haty,malu??
sure lah kan???
jgn risau bie,i takkan buat ape2..
tpi please jgn bg i syak yg bukan2 dgn u bie .
bole ???
sumpah!memg tak tahan ,
sebak kat hati nie aku sorang je taw...
tpi aku still bole sabar and paham dgn situasi dye ...

goodnight!
k , bye !

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...